Welkom bij Clubdiensten


Administratie op orde en meer tijd voor je club
Wie voor Clubdiensten kiest, ontdekt direct hoe de flexibele webapplicatie helpt om de administratie van je vereniging, netwerk of club voordelig en efficiënt te organiseren. Van ledenadministratie en het organiseren van evenementen tot online enquêtes of toetsen afnemen. Clubdiensten is online beschikbaar via een beveiligde verbinding. Dus je hebt alle actuele informatie altijd bij de hand.
 
Ook facturering en incasso
En Clubdiensten gaat verder dan automatiseren. Het is ook mogelijk om de afhandeling van bijvoorbeeld facturering en incasso aan Clubdiensten over te laten. Het scheelt veel tijd en de kosten zijn laag. Hoe dat kan? Wij combineren de opdrachten van Clubdienstengebruikers en de club hoeft zelf geen incassocontract bij de bank af te sluiten. Wij noemen dat ‘de kracht van samen’.
 
Veel of weinig leden? Veel zelf doen of juist iets minder? Wat jij wilt! En je betaalt alleen voor wat je gebruikt. Dus geen abonnement of aanschafkosten.
 
Clubdiensten voor elke club, voor elke taak
Businessclub? Ledenadministratie? Leden uitnodigen? Gegevens koppelen aan website? Rapportagemogelijkheden? Vakvereniging? Altijd actuele gegevens beschikbaar? Eenvoudig factureren? Automatische incasso's laten verzorgen? Mailgroepen maken? Online aanmelden voor bijeenkomsten? Badges printen? Tijd besparen? Online enquêtes of toetsen afnemen? Sportclub? Besparen op secretariaatskosten? Contributie? Bank en kas altijd bijgewerkt? Mooie overzichten? Clubdiensten is er voor elke club, voor elke taak.
 
 
Flexibel, veilig, voordelig
 

 

Referentie

We waren al langer op zoek naar de mogelijkheid om de administratie uit te besteden toen we in aanraking kwamen met Clubdiensten. Voor ons is het een oplossing die heel veel tijd bespaart. Voorheen gaf de ledenadministratie mij door wat geïncasseerd moest worden en dan moest ik er nog mee aan de slag; incasso’s, storno’s, etc. Dat is nu allemaal uit handen genomen door Clubdiensten en dat is fijn want clubwerk is natuurlijk allemaal avondwerk.
Een ander groot voordeel is dat Clubdiensten zorgt voor continuïteit. Voorheen zat alle kennis bij mij als penningmeester. Nu weet ik dat ik het goed achterlaat als ik een keer stop.
Het is ook een prettig idee dat we voor het adressenbestand niet langer afhankelijk zijn van Excel. Want in een sheet met veel informatie, kan ook veel misgaan. Alle gegevens staan nu in een centraal bestand waarvan ook back-ups worden gemaakt.
Ons secretariaat maakt ook gebruik van de mogelijkheid om leden uit te nodigen voor bijeenkomsten of vergaderingen via Clubdiensten en ook dat bevalt goed. Het is een prima systeem om mee te werken en de dienstverlening is prima.

Dinand Nijkamp
penningmeester
Edese Zwem- en Poloclub Polar Bears
Naar alle referenties »