Welkom bij Clubdiensten


Administratie op orde en meer tijd voor je club
Wie voor Clubdiensten kiest, ontdekt direct hoe de flexibele webapplicatie helpt om de administratie van je vereniging, netwerk of club voordelig en efficiënt te organiseren. Van ledenadministratie en het organiseren van evenementen tot online enquêtes of toetsen afnemen. Clubdiensten is online beschikbaar via een beveiligde verbinding. Dus je hebt alle actuele informatie altijd bij de hand.
 
Ook facturering en incasso
En Clubdiensten gaat verder dan automatiseren. Het is ook mogelijk om de afhandeling van bijvoorbeeld facturering en incasso aan Clubdiensten over te laten. Het scheelt veel tijd en de kosten zijn laag. Hoe dat kan? Wij combineren de opdrachten van Clubdienstengebruikers en de club hoeft zelf geen incassocontract bij de bank af te sluiten. Wij noemen dat ‘de kracht van samen’.
 
Veel of weinig leden? Veel zelf doen of juist iets minder? Wat jij wilt! En je betaalt alleen voor wat je gebruikt. Dus geen abonnement of aanschafkosten.
 
Clubdiensten voor elke club, voor elke taak
Businessclub? Ledenadministratie? Leden uitnodigen? Gegevens koppelen aan website? Rapportagemogelijkheden? Vakvereniging? Altijd actuele gegevens beschikbaar? Eenvoudig factureren? Automatische incasso's laten verzorgen? Mailgroepen maken? Online aanmelden voor bijeenkomsten? Badges printen? Tijd besparen? Online enquêtes of toetsen afnemen? Sportclub? Besparen op secretariaatskosten? Contributie? Bank en kas altijd bijgewerkt? Mooie overzichten? Clubdiensten is er voor elke club, voor elke taak.
 
 
Flexibel, veilig, voordelig
 

 

Referentie

Als bestuur van een vereniging maak je nogal eens gebruik van gegevens, die individueel in Excel-bestanden worden opgeslagen. De kans dat er soms met een niet actueel bestand wordt gewerkt is aanwezig. Juist daarom is Clubdiensten handig en superoverzichtelijk. Je kunt met meerdere gebruikers vanaf verschillende ingangen met het systeem werken. Het bestand waar je mee werkt, is altijd actueel en dat is prettig omdat je dan gestructureerd kunt werken. Afhankelijk van je rol binnen de vereniging maak je gebruik van één of meer functies die Clubdiensten aanbiedt. Zelf organiseer ik evenementen en heb dus vooral te maken met het maken en versturen van uitnodigingen en verwerken van de aanmeldingen. Het is een gebruiksvriendelijk systeem. Met een korte introductie en zo nodig een rechtstreekse vraag aan de helpdesk, kun je al aan de slag. We gaan als Footvalley steeds meer functies gebruiken en besparen veel tijd sinds we met Clubdiensten werken.

Marten Kreeft
bestuurslid
Foot Valley Business Club, Bennekom
Naar alle referenties »