Welkom bij Clubdiensten


Administratie op orde en meer tijd voor je club
Wie voor Clubdiensten kiest, ontdekt direct hoe de flexibele webapplicatie helpt om de administratie van je vereniging, netwerk of club voordelig en efficiënt te organiseren. Van ledenadministratie en het organiseren van evenementen tot online enquêtes of toetsen afnemen. Clubdiensten is online beschikbaar via een beveiligde verbinding. Dus je hebt alle actuele informatie altijd bij de hand.
 
Ook facturering en incasso
En Clubdiensten gaat verder dan automatiseren. Het is ook mogelijk om de afhandeling van bijvoorbeeld facturering en incasso aan Clubdiensten over te laten. Het scheelt veel tijd en de kosten zijn laag. Hoe dat kan? Wij combineren de opdrachten van Clubdienstengebruikers en de club hoeft zelf geen incassocontract bij de bank af te sluiten. Wij noemen dat ‘de kracht van samen’.
 
Veel of weinig leden? Veel zelf doen of juist iets minder? Wat jij wilt! En je betaalt alleen voor wat je gebruikt. Dus geen abonnement of aanschafkosten.
 
Clubdiensten voor elke club, voor elke taak
Businessclub? Ledenadministratie? Leden uitnodigen? Gegevens koppelen aan website? Rapportagemogelijkheden? Vakvereniging? Altijd actuele gegevens beschikbaar? Eenvoudig factureren? Automatische incasso's laten verzorgen? Mailgroepen maken? Online aanmelden voor bijeenkomsten? Badges printen? Tijd besparen? Online enquêtes of toetsen afnemen? Sportclub? Besparen op secretariaatskosten? Contributie? Bank en kas altijd bijgewerkt? Mooie overzichten? Clubdiensten is er voor elke club, voor elke taak.
 
 
Flexibel, veilig, voordelig
 

 

Referentie

Ik krijg altijd heel veel complimenten over de mooie agenda op onze site waar leden zich kunnen aanmelden voor een activiteit. Voor mij als secretaris scheelt het me al gauw twee dagen werk per bijeenkomst. Vroeger kwamen alle aanmeldingen per mail binnen en moest ik eerst aan de slag met het maken van de deelnemerslijst en vervolgens de badges. Nu zetten leden een vinkje op de website als ze naar een bijeenkomst willen komen. Voor mij is het dan een kwestie van een paar keer een druk op de knop om deelnemerslijsten te maken, die per mail te verzenden naar de aangemelde personen en even badges te printen. Alles mooi in een stijl, dus het ziet er verzorgd uit. Omdat ik graag zelf de controle wil hebben, twijfelde ik vooraf wel over automatisering. Nu denk ik: ik had het jaren eerder moeten doen.

Willem Assenbroek
secretariaat
Businessclub de Gelderse Kring
Naar alle referenties »