Welkom bij Clubdiensten


Administratie op orde en meer tijd voor je club
Wie voor Clubdiensten kiest, ontdekt direct hoe de flexibele webapplicatie helpt om de administratie van je vereniging, netwerk of club voordelig en efficiënt te organiseren. Van ledenadministratie en het organiseren van evenementen tot online enquêtes of toetsen afnemen. Clubdiensten is online beschikbaar via een beveiligde verbinding. Dus je hebt alle actuele informatie altijd bij de hand.
 
Ook facturering en incasso
En Clubdiensten gaat verder dan automatiseren. Het is ook mogelijk om de afhandeling van bijvoorbeeld facturering en incasso aan Clubdiensten over te laten. Het scheelt veel tijd en de kosten zijn laag. Hoe dat kan? Wij combineren de opdrachten van Clubdienstengebruikers en de club hoeft zelf geen incassocontract bij de bank af te sluiten. Wij noemen dat ‘de kracht van samen’.
 
Veel of weinig leden? Veel zelf doen of juist iets minder? Wat jij wilt! En je betaalt alleen voor wat je gebruikt. Dus geen abonnement of aanschafkosten.
 
Clubdiensten voor elke club, voor elke taak
Businessclub? Ledenadministratie? Leden uitnodigen? Gegevens koppelen aan website? Rapportagemogelijkheden? Vakvereniging? Altijd actuele gegevens beschikbaar? Eenvoudig factureren? Automatische incasso's laten verzorgen? Mailgroepen maken? Online aanmelden voor bijeenkomsten? Badges printen? Tijd besparen? Online enquêtes of toetsen afnemen? Sportclub? Besparen op secretariaatskosten? Contributie? Bank en kas altijd bijgewerkt? Mooie overzichten? Clubdiensten is er voor elke club, voor elke taak.
 
 
Flexibel, veilig, voordelig
 

 

Referentie

Wij waren op zoek naar een goede backoffice bij onze website voor de Opleiding Triggerpointcoach en die hebben we gevonden in Clubdiensten. We werken nu met één geïntegreerd adressenbestand en dat spaart heel veel tijd. Onze leden (behandelaars) kunnen bijvoorbeeld op een eigen pagina inloggen en daar hun gegevens bijwerken. Zo beschikken we met elkaar altijd over de meest actuele gegevens. De trainingen die we verzorgen, hoeven we door de koppeling niet meer handmatig op de website in te voeren en het verwerken van de aanmeldingen voor trainingen of examens is nu echt eenvoudig.
Dit systeem biedt ons overzicht over alle zaken die belangrijk zijn en het neemt ons veel werk uit handen. Want naast de lijsten van bijvoorbeeld openstaande facturen of aanmeldingen voor een training, wordt informatie slim verwerkt. Zodra een lid door het behalen van bepaalde modules in een andere categorie van behandelaars valt, wordt dat automatisch verwerkt op de website. Clubdiensten functioneert geweldig en de makers staan altijd open voor nieuwe ideeën. En als we een vraag hebben, reageren ze echt direct.

Rob Beenker en Hanneke Heij
Opleiding Triggerpointcoach
Naar alle referenties »