Referentie

Kwaliteitskring Twente koos voor Clubdiensten vanwege de specifieke verenigingsmodules in de applicatie. Voor de wens om de backoffice te automatiseren en een nieuwe frisse website te lanceren, is de oplossing van Clubdiensten een prima keuze gebleken. Clubdiensten biedt de vereniging een combinatie van een website en een complete backoffice inclusief ledenadministratie, uitnodigingsmodule en financiële ondersteuning. Vrijwilligers kunnen zich daardoor meer richten op de leden-activiteiten en hoeven minder tijd te besteden aan de administratieve afhandeling. Binnen onze vereniging delen we kennis over ons vakgebied en werken organisaties samen om de kwaliteit te verbeteren. Het is voor ons dus fijn en efficiënt als we de leden eenvoudig kunnen uitnodigen voor bijeenkomsten. Ook de administratie willen we snel en gemakkelijk regelen. Want wat voor waarschijnlijk alle verenigingen geldt: de vrijwillige bestuursleden hebben het zelf al druk genoeg. De helpdesk van Clubdiensten helpt snel en adequaat. Ons verzoek om via iDEAL te betalen voor bijeenkomsten, is snel en goed gerealiseerd.

Elize Hulscher
bestuurslid Kwaliteitskring Twente
Naar alle referenties »