Welkom bij Clubdiensten


Administratie op orde en meer tijd voor je club
Wie voor Clubdiensten kiest, ontdekt direct hoe de flexibele webapplicatie helpt om de administratie van je vereniging, netwerk of club voordelig en efficiënt te organiseren. Van ledenadministratie en het organiseren van evenementen tot online enquêtes of toetsen afnemen. Clubdiensten is online beschikbaar via een beveiligde verbinding. Dus je hebt alle actuele informatie altijd bij de hand.
 
Ook facturering en incasso
En Clubdiensten gaat verder dan automatiseren. Het is ook mogelijk om de afhandeling van bijvoorbeeld facturering en incasso aan Clubdiensten over te laten. Het scheelt veel tijd en de kosten zijn laag. Hoe dat kan? Wij combineren de opdrachten van Clubdienstengebruikers en de club hoeft zelf geen incassocontract bij de bank af te sluiten. Wij noemen dat ‘de kracht van samen’.
 
Veel of weinig leden? Veel zelf doen of juist iets minder? Wat jij wilt! En je betaalt alleen voor wat je gebruikt. Dus geen abonnement of aanschafkosten.
 
Clubdiensten voor elke club, voor elke taak
Businessclub? Ledenadministratie? Leden uitnodigen? Gegevens koppelen aan website? Rapportagemogelijkheden? Vakvereniging? Altijd actuele gegevens beschikbaar? Eenvoudig factureren? Automatische incasso's laten verzorgen? Mailgroepen maken? Online aanmelden voor bijeenkomsten? Badges printen? Tijd besparen? Online enquêtes of toetsen afnemen? Sportclub? Besparen op secretariaatskosten? Contributie? Bank en kas altijd bijgewerkt? Mooie overzichten? Clubdiensten is er voor elke club, voor elke taak.
 
 
Flexibel, veilig, voordelig
 

 

Referentie

Bites & Business is een netwerk voor ondernemende vrouwen. Vanuit 25 vestigingen in heel Nederland, organiseren we lokale netwerkdiners. Een goed systeem voor ledenadministratie, relatiebeheer en factuurafhandeling is voor ons dus erg belangrijk. Clubdiensten kwam als beste partij uit de bus toen ik vier aanbieders vergeleek op prijs-kwaliteit.

Het is een uitgebreide applicatie met erg veel mogelijkheden. We houden de ledenadministratie er in bij, we versturen nieuwsbrieven en we nodigen leden uit voor activiteiten. Het aanmelden, de betalingen en aanmaningen; alles verloopt via Clubdiensten. Verder versturen we veel e-mails naar selecties van leden en ook onze website is een Clubwebsite. Veel informatie op de website komt rechtstreeks uit Clubdiensten, dus dat is efficiënt. Omdat alle coördinatoren vanuit dezelfde database werken, heeft iedereen dezelfde informatie en dat bespaart tijd en voorkomt fouten. Want er zijn nu al ongeveer vijftig Bites & Business coördinatoren die van alles doen met de applicatie en een paar duizend gebruikers die het systeem aan de voorkant gebruiken. We benutten dus veel van de mogelijkheden van Clubdiensten en dat werkt prima. Als er een keer een ‘bugje’ is, lost Clubdiensten het snel op. Het is een servicegerichte en gedegen partij.

Marijke Krabbenbos
oprichter Bites & Business
Naar alle referenties »