Kosten


Geen abonnement of aanschafkosten

Bij Clubdiensten betaal je alleen voor de handelingen en diensten die je gebruikt. Dus je betaalt geen abonnement of aanschaf. Dat maakt Clubdiensten ook aantrekkelijk voor clubs of verenigingen met weinig leden. Stel dat jouw club 120 leden heeft en via Clubdiensten één keer per jaar 100 facturen verstuurt die automatisch geïncasseerd worden. Dan betalen jullie € 80,= exclusief btw. Voor dat geld heb je een compleet systeem voor je ledenadministratie en de financiële administratie en verzorgen wij de volledige facturering en de afhandeling. Denk je hoe kan dat: 100 facturen voor 120 leden? Dat kan als jullie ervoor kiezen om voor gezinsleden een gezamenlijke factuur te maken. Snel verdiend toch?

Hoe werkt het?

Jij kiest welke functies in Clubdiensten je gebruikt. Hieronder zie je enkele voorbeelden van functies en het bijbehorende tarief.

Volledige prijslijst?

Via het contactformulier kun je om de volledige prijslijst vragen.

 

Referentie

Als bestuur van een vereniging maak je nogal eens gebruik van gegevens, die individueel in Excel-bestanden worden opgeslagen. De kans dat er soms met een niet actueel bestand wordt gewerkt is aanwezig. Juist daarom is Clubdiensten handig en superoverzichtelijk. Je kunt met meerdere gebruikers vanaf verschillende ingangen met het systeem werken. Het bestand waar je mee werkt, is altijd actueel en dat is prettig omdat je dan gestructureerd kunt werken. Afhankelijk van je rol binnen de vereniging maak je gebruik van één of meer functies die Clubdiensten aanbiedt. Zelf organiseer ik evenementen en heb dus vooral te maken met het maken en versturen van uitnodigingen en verwerken van de aanmeldingen. Het is een gebruiksvriendelijk systeem. Met een korte introductie en zo nodig een rechtstreekse vraag aan de helpdesk, kun je al aan de slag. We gaan als Footvalley steeds meer functies gebruiken en besparen veel tijd sinds we met Clubdiensten werken.

Marten Kreeft
bestuurslid
Foot Valley Business Club, Bennekom
Naar alle referenties »