Privacyverklaring


Clubdiensten heeft het voornemen zorgvuldig met je persoonsgegevens om te gaan. Met het doorgeven van jouw contactgegevens geef je ons toestemming deze te verwerken in de zin van de Wet op de bescherming van de persoonlijke levenssfeer.
In deze privacyverklaring leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en waarvoor we je gegevens gebruiken. Deze privacyverklaring is voor het laatst aangepast op 15 mei 2018.

Manier van verwerking van gegevens en doel

Wij gebruiken jouw gegevens om jouw informatieaanvraag zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Mochten wij jouw gegevens voor andere doeleinden willen gebruiken, dan zijn wij verplicht daarvoor jouw toestemming te vragen. Clubdiensten zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die eventueel betrokken zijn bij het uitvoeren van uw aanvraag.
De volgende persoonsgegevens worden van je gevraagd en door ons verwerkt:

  • naam van jouw organisatie
  • geslacht
  • voornaam, achternaam
  • adres, postcode, woonplaats
  • telefoonnummer
  • e-mailadres

E-mail

Wanneer je ons een bericht (per e-mail of via het contactformulier) stuurt, dan worden de gegevens die je ons toestuurt bewaard zolang als nodig is voor de volledige beantwoording van jouw aanvraag of email.

Beveiligingsmaatregelen

Wij hebben de volgende maatregelen genomen je persoonsgegevens te beveiligen tegen verlies of tegen enige vorm van onrechtmatige verwerking:

Technische beveiligingsmaatregelen

  • Met Up-to-date virusscanner
  • Unieke inlogcodes en wachtwoorden voor systemen
  • Het gebouw is niet vrij toegankelijk door beveiliging
  • Geen externe harde schijven
  • Beveiligde back up’s
  • Firewalls
  • Versleutelde websites d.m.v. SSL-certificaat (https:)

Organisatorische beveiligingsmaatregelen

  • Laptop/computer niet onbemand of in auto achterlaten
  • Clean desk policy
  • Zorgvuldig gebruik van usb sticks
  • Juiste manier van vernietiging oude documenten
  • In het arbeidscontract van de medewerkers is een geheimhoudingsverklaring opgenomen.

Klikgedrag en bezoekgegevens

Op de website worden verder door ons algemene bezoekgegevens bijgehouden. In dit kader kan met name het IP-adres van uw computer, de eventuele gebruikersnaam, het tijdstip van opvraging en gegevens die de browser van een bezoeker meestuurt, worden geregistreerd en gebruikt voor statistische analyses van bezoek- en klikgedrag op de website. Wij proberen deze gegevens zo veel mogelijk te anonimiseren en zullen ze in geen geval aan derden verstrekken.

Gebruik van cookies

Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door jouw browser op de harde schijf van uw computer wordt opgeslagen. Daarmee kunnen wij de instellingen onthouden en onder andere aanmeldgegevens bewaren of bij het tonen van overzichten tijdelijke instellingen bewaren. Lees hier meer algemene informatie over cookies.

Wij maken bij het aanbieden van onze elektronische diensten alleen gebruik van zogenaamde functionele cookies. Functionele cookies zijn momenteel nodig om een website te laten werken. Een voorbeeld van een functionele cookie is het opslaan van de producten die de bezoeker in het winkelmandje plaatst. Ook als je ‘ingelogd blijven’ aanvinkt bij het inloggen, worden cookies geplaatst. Bij een later bezoek word je dan automatisch ingelogd, wat voor veel gebruikers erg prettig werkt. 

Social media cookies

Op onze website zijn buttons of widgets opgenomen om webpagina’s te kunnen promoten ('tweeten') op sociale netwerken. Deze werken door middel van stukjes code die van het sociale netwerk zelf afkomstig zijn. Door middel van deze code worden cookies geplaatst. De informatie die Twitter, AddThis of Google+ verzamelen, wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd en opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Net als Google stellen Twitter en AddThis zich te houden aan de Privacy Shield Principles doordat ze zijn aangesloten bij het Privacy Shield-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit laat toe te veronderstellen dat er sprake is van een passend beschermingsniveau voor de verwerking van persoonsgegevens.

Cookies uitschakelen

Je kunt ervoor kiezen geen toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. In de internetbrowser kun je ook instellen dat cookies geblokkeerd worden. Het verschilt per browser hoe je dit kunt instellen, de meeste browsers geven hier uitleg over in de help-functie. Als je cookies blokkeert, kan het zijn dat onze website minder goed werkt. 

Wijzigingen privacyverklaring

Wij behouden ons het recht voor om wijzigingen aan te brengen in deze verklaring. We raden je daarom aan deze verklaring geregeld te raadplegen, zodat je op de hoogte blijft van wijzigingen.

Inzage en wijzigen van uw gegevens

Vragen over ons privacybeleid of vragen over inzage en wijzigingen in (of verwijdering van) uw persoonsgegevens kun je te allen tijde richten aan Clubdiensten via het e-mailadres: info@clubdiensten.nl

of per post aan:

Clubdiensten B.V.
Bergstraat 2 A
6711 DD EDE

Clubdiensten B.V. is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nr. 55821316.

 

Referentie

Ik krijg altijd heel veel complimenten over de mooie agenda op onze site waar leden zich kunnen aanmelden voor een activiteit. Voor mij als secretaris scheelt het me al gauw twee dagen werk per bijeenkomst. Vroeger kwamen alle aanmeldingen per mail binnen en moest ik eerst aan de slag met het maken van de deelnemerslijst en vervolgens de badges. Nu zetten leden een vinkje op de website als ze naar een bijeenkomst willen komen. Voor mij is het dan een kwestie van een paar keer een druk op de knop om deelnemerslijsten te maken, die per mail te verzenden naar de aangemelde personen en even badges te printen. Alles mooi in een stijl, dus het ziet er verzorgd uit. Omdat ik graag zelf de controle wil hebben, twijfelde ik vooraf wel over automatisering. Nu denk ik: ik had het jaren eerder moeten doen.

Willem Assenbroek
secretariaat
Businessclub de Gelderse Kring
Naar alle referenties »