"Voor Student Sports Venlo maakten we in januari 2023 een start met een digitale sportpas voor studenten. Via Sportkaart Ede kwamen we in contact met Clubdiensten en ook voor ons bleek het precies te zijn wat we zochten. Eén systeem waarin alles op de achtergrond geregeld wordt. Studenten schrijven zich in via de website en daarna is het voor de studenten en sportaanbieders een kwestie van de sportmomenten scannen. We willen alle studenten aan de Hogescholen in Venlo in beweging krijgen. Omdat we ook internationale studenten hebben is het mooi dat de website en het accountgedeelte voor de studenten ook in het Engels beschikbaar is. Alles rond facturering, automatische incasso’s, uitbetalen sportaanbieders loopt via Clubdiensten. Het is fijn dat zij zaken uit handen nemen. Over de samenwerking ben ik tot nu toe heel tevreden. Ze denken mee, de lijnen zijn kort, ze zijn goed bereikbaar en er zijn mogelijkheden om zaken aan te passen. "
Ilvy Sanders
projectleider
Studentensport gemeente Venlo
"Clubdiensten levert mij veel tijd op omdat ik helemaal niets meer aan de facturatie hoef te doen. Het is een veelzijdig systeem met heel veel mogelijkheden en het werkt prettig.
Klanten kunnen via de website een abonnement afsluiten voor het reinigen van de container. In hun account kunnen zij ook zelf wijzigingen doorvoeren. Dat is gemak voor iedereen.
Clubdiensten heeft een exportmogelijkheid gemaakt zodat ik tijdens mijn route elke reiniging of juist uitzondering kan registreren. De facturatie en betaalafhandeling verzorgen zij ook en dat scheelt mij echt veel tijd. De dienstverlening krijgt van mij een dikke 9! Persoonlijk en adequaat en geweldig dat ze mijn ideeën zo mooi kunnen vertalen naar een goed werkend systeem."
Bertil Segerink
Schone Bak BV
"De laatste volle week van augustus is het feest in Ede mede dankzij vele sponsoren. Dat sponsorbestand houden we bij in Clubdiensten. We maken gebruik van de mogelijkheden die er zijn rondom het organiseren van een event. Dat is gebruiksvriendelijk en slim. We versturen uitnodigingen voor de sponsorbijeenkomsten en kunnen dan bijvoorbeeld aangeven hoeveel aanmeldingen per sponsor toegestaan zijn en tot welke datum aanmelden mogelijk is. Deelnemers kunnen zich eenvoudig aan- of afmelden. Daarna is het eenvoudig om een deelnemerslijst te genereren en ook de badges staan snel klaar om te printen. Clubdiensten verzorgt ook de facturering. Al met al nemen ze ons als vrijwilligers in het bestuur dus heel veel werk uit handen. En als ik een vraag heb, dan krijg ik snel antwoord. De support is super!"
Rolv Elverding
bestuurslid sponsorzaken
Stichting Heideweek Ede
"Als penningmeester van de Algemene Belangenvereniging Ede Oost maak ik nuttig gebruik van Clubdiensten. Bijvoorbeeld voor onze ledenadministratie. Goede overzichten van de leden en de manier waarop zij hun lidmaatschap betalen, maken dat ik als penningmeester alles goed in de gaten kan houden. Voor de ALV versturen we de uitnodiging ook via Clubdiensten. Leden kunnen zich eenvoudig aan- of afmelden, dus dat scheelt het bestuur weer tijd. Fijn dat alles direct verwerkt wordt en fantastisch hoe zij mij ondersteunen als ik een vraag heb."
Leo Penning
penningmeester
Algemene Belangenvereniging Ede Oost
"Als kwaliteitskring brengen we mensen van verschillende organisaties bij elkaar om kennis en ervaringen te delen. Van Clubdiensten maken we voornamelijk gebruik van het administratieve gedeelte. Daarnaast maken we ook gebruik van de mailfunctie om al onze leden in een keer te kunnen benaderen en de aan- of afmeld functie voor bijeenkomsten. Deze laatste is erg handig om een inschatting te kunnen maken hoeveel mensen er tijdens een bijeenkomst aanwezig zullen zijn. Het heeft wel even tijd nodig om het programma van Clubdiensten onder de knie te krijgen maar bij vragen aan de helpdesk van Clubdiensten kan je snel en resultaatgericht antwoord verwachten."
Joris Feldberg
penningmeester
Kwaliteitskring Gelderland
"Als Bowenvereniging behartigen we de belangen van de Bowentherapeuten in heel Nederland. Wat ons aanspreekt is het totaalplaatje van Clubdiensten. Het is fijn dat leden via hun account zelf gegevens kunnen wijzigen en bijvoorbeeld een foto kunnen uploaden. De koppeling met de website is ook handig. Daar krijgen de bezoekers dankzij het kaartje in één oogopslag de locaties van alle therapeuten in beeld. Voor onze ALV richten we een evenement in zodat mensen zich eenvoudig kunnen aanmelden en bijvoorbeeld dieetwensen kunnen aanvinken. We maken ook gebruik van de automatische incasso. Alles bij elkaar scheelt het ons veel tijd en dat is fijn omdat het bestuurswerk vrijwilligerswerk is."
Herma Rademakers-Verwey
bestuurslid PR
Bowenvereniging
"Vereniging Arts en Leefstijl zet zich in voor een gezondere leefstijl. We richten ons op zorgprofessionals en hebben rond de 1600 leden. We zochten een goed werkend systeem voor onze vereniging en dat is gelukt. Een groot voordeel van Clubdiensten is, dat leden inloggen en zelf zaken als een adreswijziging door kunnen voeren. Wat een gemak.
De hele facturering wordt ook door Clubdiensten verzorgd en dat scheelt ons heel veel tijd. Eén keer goed inrichten en dan gaat het als vanzelf.
Omdat ledenadministratie, facturering, website en webshop allemaal gekoppeld zijn in Clubdiensten, zijn doorgevoerde wijzigingen overal direct verwerkt. We maken bijvoorbeeld ook gebruik van een kaart op de website waarop leden die dat willen, vermeld worden. Zo kunnen mensen een arts in de buurt zoeken die bij ons is aangesloten. Een doorgevoerde adreswijziging, is dus ook direct op die kaart op de site aangepast. Verder heeft Clubdiensten mooie koppelingen voor ons gemaakt met andere besloten omgevingen waar we gebruik van maken voor bijvoorbeeld e-learnings. Zo hebben onze leden alles op één plek.
En als we een wens hebben, dan denken ze bij Clubdiensten altijd mee. Dat is fijn, zeker omdat ze in oplossingen denken."
Aukje van Meeteren
medewerker
Vereniging Arts en Leefstijl
"Voor Aegon heb ik een scan ontwikkeld om ondernemersgeluk te meten. Daarvoor gebruik ik maar een klein deel van de mogelijkheden van Clubdiensten, namelijk een homepage en vragenlijsten. Gebruikers loggen eenmalig in, vullen de vragenlijst in en krijgen op basis van de antwoorden een advies toegestuurd. De ondersteuning van Clubdiensten bij de ontwikkeling was goed, flexibel en persoonlijk. Mijn complimenten voor de prijs-kwaliteitverhouding.
Het maken van de vragenlijsten gaat gemakkelijk. Ik ben tevreden met dit systeem."
Simone Francooijs
Siemwork Ondernemersgeluk
"Wij willen ons graag focussen op waar we goed in zijn en dat is het draaien van het trainings- en wedstrijdprogramma. Ledenadministratie hoort erbij maar je wilt er niet te veel tijd aan kwijt zijn.
Clubdiensten is het ei van Columbus voor de enorme workload die administratie heet. Wij maken gebruik van de ledenadministratie, facturering en automatische incasso. Het is een gebruiksvriendelijk systeem. Ik ben best atechnisch maar het invoeren van de gegevens van de leden is eenvoudig. De rest verzorgt Clubdiensten. Eén keer per maand kijk ik even de proeffacturen door en dan is het weer geregeld. En als er een keer iets is, dan is het met één belletje of mailtje geregeld. Fijn! Ik ervaar de menselijke maat."
Nabil Ou-Aissa
Karateschool Fightin'Nabil
"Via Kwaliteitskringen in andere regio’s hoorden we dat ze met de webapplicatie Clubdiensten gingen werken voor de backoffice en daarin zijn wij meegegaan. Dat betekent dat onze website in Clubdiensten is gemaakt en gekoppeld is aan onze ledenadministratie. Clubdiensten verzorgt ook de facturering. Het was wel een flinke klus om het allemaal goed in te richten. Omdat niet overal handleidingen voor zijn, had ik regelmatig contact met de helpdesk. Het is fijn dat zij altijd snel een reactie geven zodat je weer verder kunt. Naast het beheer van de ledenadministratie gebruik ik de applicatie ook voor bijeenkomsten. We nodigen de leden uit en zij kunnen zich eenvoudig aanmelden en ik kan bijvoorbeeld ook een enquête samenstellen."
Minny Aarten
secretariaat en programma coördinator
Kwaliteitskring Noord-Nederland en Flevoland
"De leden van onze netwerkvereniging zijn jonge vastgoedprofessionals in de regio Arnhem-Nijmegen. Wij organiseren bijeenkomsten om kennis te delen en ons netwerk te vergroten. In het verleden hebben wij gekozen voor Clubdiensten vanwege de koppeling van website en ledenadministratie en de ondersteuning van de applicatie bij allerlei taken achter de schermen. Bijvoorbeeld het eenvoudig versturen van uitnodigingen voor bijeenkomsten, aan- en afmelden en de facturatie. Daarbij maken wij ook wel eens gebruik van de mogelijkheid om een enquête te versturen. Omdat een bestuursfunctie bij ons maar twee jaar is, en we de functies niet zo vaak gebruiken, hebben we af en toe wel hulp nodig. Maar dat is nooit een probleem bij Clubdiensten, de medewerkers zijn erg behulpzaam."
Penningmeester
JOKAN
"Voor ORSC Online Platform Nederland maken we met plezier gebruik van Clubdiensten. We versturen nieuwsbrieven, mensen kunnen zich online aanmelden als lid en we hebben een database vol informatie. De leden loggen daarvoor in en zien de voor hen beschikbare informatie. Dat hoeft dus niet voor iedereen gelijk te zijn. Voor evenementen kunnen leden zich online inschrijven en ook direct via iDEAL betalen. De factuurafhandeling regelt Clubdiensten ook voor ons. Heel erg fijn dat alles in één systeem zit en top dat er snel geschakeld kan worden en er altijd de bereidheid is om mee te denken."
Wim van Veen
ORSC Online Platform Nederland
"NIVO is een netwerk voor ondernemende vrouwen om samen te groeien. Wij gebruiken Clubdiensten omdat we graag alles in één systeem willen hebben. Er is heel veel mogelijk in Clubdiensten en dat is wel even wennen in het begin. Als alles goed ingesteld staat, werkt het perfect. Het is een fijne tool voor het organiseren van events met eenvoudig aan- of afmelden, nieuwsbrieven en enquêtes versturen met ruimte voor een persoonlijke webpagina’s voor onze leden. Daarnaast is gelijk alles rondom facturering en automatische incasso’s geregeld. De helpdesk reageert doorgaans snel en ze denken mee."
Monique Molenaar-Haak
voorzitter
NIVO
"Via andere netwerken waarbij ik betrokken ben, ontving ik uitnodigingen die via Clubdiensten liepen en ik zag hoe handig het werkte met aanmelden voor een bijeenkomst. Daarom heb ik contact gezocht met Clubdiensten zodat het voor het bestuur van onze personeelsvereniging eenvoudiger is om evenementen te organiseren en de ledenadministratie eenvoudig en goed bij te houden. Ook onze website is gekoppeld. Het mooie aan dit systeem is dat zodra je een evenement aanmaakt, dit ook automatisch op de agenda op de website staat. Het is eenvoudig te gebruiken en het bespaart ons veel tijd, bijvoorbeeld bij de registratie van aan- en afmeldingen maar ook de facturatie wordt geregeld. En dat is fijn want naast ons gewone werk hebben we als bestuur natuurlijk niet heel veel tijd over voor de administratie van de personeelsvereniging."
Anique Timmermans
bestuurslid
Personeelsvereniging Op Stoom van Energie voor Elkaar
"EBC is een netwerk voor lokale ondernemers. We gebruiken Clubdiensten voor onze ledenadministratie maar ook voor de uitnodigingen voor bijeenkomsten. Voor de leden is het aan- of afmelden heel handig en het scheelt ons veel werk. Clubdiensten verzorgt ook de facturering van de lidmaatschappen. Omdat er heel veel mogelijk is in dit systeem duurde het even voordat ik alles doorzag. Maar nu vind ik het handig en fijn om mee te werken. En bijzonder dat ze anytime klaarstaan om waar nodig te helpen."
Corine van Ruissen
secretariaat
Edes Bedrijven Contact
"Bites & Business is een netwerk voor ondernemende vrouwen. Vanuit 25 vestigingen in heel Nederland, organiseren we lokale netwerkdiners. Een goed systeem voor ledenadministratie, relatiebeheer en factuurafhandeling is voor ons dus erg belangrijk. Clubdiensten kwam als beste partij uit de bus toen ik vier aanbieders vergeleek op prijs-kwaliteit.
Het is een uitgebreide applicatie met erg veel mogelijkheden. We houden de ledenadministratie er in bij, we versturen nieuwsbrieven en we nodigen leden uit voor activiteiten. Het aanmelden, de betalingen en aanmaningen; alles verloopt via Clubdiensten. Verder versturen we veel e-mails naar selecties van leden en ook onze website is gekoppeld aan Clubdiensten. Veel informatie op de website komt rechtstreeks uit Clubdiensten, dus dat is efficiënt. Omdat alle coördinatoren vanuit dezelfde database werken, heeft iedereen dezelfde informatie en dat bespaart tijd en voorkomt fouten. Want er zijn nu al ongeveer vijftig Bites & Business coördinatoren die van alles doen met de applicatie en een paar duizend gebruikers die het systeem aan de voorkant gebruiken. We benutten dus veel van de mogelijkheden van Clubdiensten en dat werkt prima. Als er een keer een ‘bugje’ is, lost Clubdiensten het snel op. Het is een servicegerichte en gedegen partij."
Marijke Krabbenbos
oprichter
Bites & Business
"Als secretaris van de Nederlandse Cranio Sacraal Vereniging ben ik zeer tevreden over onze overstap naar Clubdiensten. We hoorden van andere beroepsverenigingen over de goede ervaringen met deze applicatie en Clubdiensten maakt dat ook voor ons helemaal waar. We maken gebruik van de ledenadministratie, facturatie en incasso en ook onze website is gekoppeld. Onze leden, Cranio Sacraal therapeuten, kunnen zelf via de website hun gegevens wijzigen zoals bijvoorbeeld adres- en contactgegevens van hun praktijklocatie. Omdat we nu werken vanuit één database, zijn de gegevens niet alleen direct op de website actueel maar ook in ons werkbestand. We kunnen dus met een gerust hart afscheid nemen van de ordners en Excels.
De mogelijkheid om facturering en incasso door Clubdiensten te laten doen, scheelt ons veel werk. En de dienstverlening is super. Ze zijn accuraat en snel en alle wensen die ik had, zijn verwerkt. Leden kunnen na inloggen bijvoorbeeld documenten uploaden die wij nodig hebben over aansprakelijkheidsverzekering en Verklaring Omtrent Gedrag. Ook kunnen de leden hun nascholing via Clubdiensten indienen. Dit geeft een actueel inzicht van de behaalde nascholingspunten. Bijkomend voordeel is dat de leden het zo ook allemaal mooi bij elkaar hebben staan. Clubdiensten zorgt bij ons echt voor overzicht. Het is een algemene applicatie maar door alle opties en mogelijkheden voelt het als maatwerk."
Marco Klerk
secretaris
Nederlandse Cranio Sacraal Vereniging
"Met PSYmedia ondersteun ik psychologen, therapeuten en beroepsverenigingen met hun marketing. Naast een sterk logo en frisse huisstijl is een toegankelijke website van groot belang. Via mijn netwerk ben ik bij Clubdiensten terecht gekomen. Waar de vereniging of de praktijk profiteert van alle mogelijkheden in de backoffice zoals bijvoorbeeld registraties, gebruik ik de mogelijkheden van de website. Het is echt heel erg compleet en uitgebreid met functies die in een standaardsysteem niet voorkomen. Ik kan bijvoorbeeld tot op artikelniveau aangeven of het zichtbaar moet zijn voor alle bezoekers van de website of alleen voor leden. En het mooie is dat het ook heel erg intuïtief werkt. Dus ook voor mensen die niet technisch zijn ingesteld is het prettig werken met Clubdiensten.
Over de samenwerking ben ik ook zeer tevreden. De lijnen zijn kort en er is snelle reactie op vragen. Dankzij de inzet van Clubdiensten, was de strakke deadline voor de livedatum van de site die ik heb gemaakt voor de beroepsvereniging UCN, te halen."
Mathanje Huisman
PSYmedia
"Kwaliteitskring Twente koos voor Clubdiensten vanwege de specifieke verenigingsmodules in de applicatie. Voor de wens om de backoffice te automatiseren en een nieuwe frisse website te lanceren, is de oplossing van Clubdiensten een prima keuze gebleken. Clubdiensten biedt de vereniging een combinatie van een website en een complete backoffice inclusief ledenadministratie, uitnodigingsmodule en financiële ondersteuning. Vrijwilligers kunnen zich daardoor meer richten op de leden-activiteiten en hoeven minder tijd te besteden aan de administratieve afhandeling. Binnen onze vereniging delen we kennis over ons vakgebied en werken organisaties samen om de kwaliteit te verbeteren. Het is voor ons dus fijn en efficiënt als we de leden eenvoudig kunnen uitnodigen voor bijeenkomsten. Ook de administratie willen we snel en gemakkelijk regelen. Want wat voor waarschijnlijk alle verenigingen geldt: de vrijwillige bestuursleden hebben het zelf al druk genoeg. De helpdesk van Clubdiensten helpt snel en adequaat. Ons verzoek om via iDEAL te betalen voor bijeenkomsten, is snel en goed gerealiseerd."
Elize Hulscher
bestuurslid
Kwaliteitskring Twente
"Etric (Edese trimclub) is met Clubdiensten gaan werken toen we over moesten naar IBAN. Met name het regelen van incasso’s werd vanaf dat moment een stuk ingewikkelder met, onder andere, het verplicht moeten verzenden van pré notificaties. Voor ons dus een logisch moment om op zoek te gaan naar een andere oplossing. Dankzij Clubdiensten heb ik geen omkijken meer naar de incasso’s welke bij Etric jaarlijks en per kwartaal plaatsvinden. Dat de gegevens in de Cloud zijn en dat de back-up geregeld is, geeft een gerust gevoel. We zijn nu niet meer zo afhankelijk van één spreadsheet en één persoon.
Ook voor de ledenadministratie zijn er veel voordelen. Omdat we hardloopgroepen en volleybalgroepen hebben, informeren we niet altijd iedereen tegelijk. Vroeger had elke afdeling een eigen e-mail bestand, nu is dat centraal geregeld. Het is mooi dat je groepen afzonderlijk kunt selecteren. Het is ook handig dat ik bij een nieuw lid of een opzegging alleen maar een begin- of einddatum hoef in te vullen. Nog achteraf te innen contributies en/of eventuele restituties worden vervolgens automatisch door Clubdiensten berekend en verwerkt.
Over de dienstverlening ben ik zeer tevreden. Als ik een vraag heb, stuur ik een berichtje en ik word dan altijd snel en netjes geholpen."
Jos van Engelen
penningmeester
Etric
"Wij waren op zoek naar een innovatief systeem met lage kosten voor Sportkaart Ede, de kaart waarmee studenten en scholieren van de Kenniscampus Ede onbeperkt kunnen sporten bij diverse sportaanbieders. Clubdiensten werkt super goed, ik kan het andere stichtingen echt aanraden. We maken gebruik van de database voor de ledenadministratie, de automatische incasso en we hebben een koppeling naar de website. En waar voor ons alles om draait: het registratiesysteem van de sportmomenten met de ledenpasjes, werkt prima. In Clubdiensten is de informatie over bijvoorbeeld sportmomenten, leden, sportaanbieders, bijdrage per sportmoment, in één oogopslag zichtbaar in mooie grafiekjes en diagrammen.
Het is voor ons als stichting met subsidiegelden een enorme plus dat er geen vaste kosten zijn. We hebben nu een toekomstbestendig systeem zonder risico. We maken pas kosten als er deelnemers zijn en dan zijn er ook inkomsten door de deelnemersbijdrage. In Clubdiensten betaal je alleen voor wat je gebruikt. De klantvriendelijkheid van Clubdiensten is perfect en het is fijn dat ze altijd productief meedenken. Ze hebben bijvoorbeeld online machtingsformulieren voor ons gemaakt. De studenten hoeven het inschrijfformulier dus niet meer te printen en per post te versturen. Drempelverlagend en wat een tijdwinst!"
Joost Gerrits
voorzitter
Stichting Sportknooppunt Ede
"Clubdiensten bevalt ons goed en het is niet duur. Het grote voordeel is dat we nu met één online bestand werken en dus geen last meer hebben van Excellijstjes die zoekraken. Iedereen die de gegevens mag raadplegen of muteren (dat kun je instellen) werkt met dezelfde gegevens. Het is mooi dat je het echt naar eigen wens in kunt richten. Omdat wij de clubbladen deels zelf bezorgen, is het voor ons handig om een vrij veld bij het adres te gebruiken voor een wijknummer. Zo kunnen we de etiketten op wijknummer uitdraaien en liggen de te bezorgen bladen zonder moeite op de goede volgorde. We hebben als vereniging veel vrijwilligers en verschillende werkgroepen. Dat soort informatie kan allemaal prima in Clubdiensten opgenomen worden. En als we een vraag hebben, krijgen we snel antwoord. De lijntjes zijn kort bij Clubdiensten."
Martin van den Brink
penningmeester
Historische Vereniging Oud-Bennekom
"Het grote voordeel van Clubdiensten voor onze businessclub is, dat alle informatie op één plek is. Nooit meer lijstjes met verouderde gegevens, dat is echt fijn. En omdat het een online tool is, hoeft er geen software geïnstalleerd te worden en kan iedereen er vanaf zijn eigen werkplek bij. Het systeem zit goed in elkaar en is flexibel in te richten. Onze sponsorpakketten kunnen we bijvoorbeeld heel mooi borgen met een begin- en einddatum. En als ik een nieuw lid toevoeg en een startdatum invul, dan verschijnen de gegevens vanaf dat moment ook op de website. Die koppeling is echt ideaal. Clubdiensten is ook voor minder ervaren gebruikers goed te gebruiken door duidelijke iconen en overzichtelijke schermen. En met een goed idee ben je bij Clubdiensten aan het juiste adres, meedenken wordt op prijs gesteld. Dat is leuk omdat je het dan samen steeds beter maakt."
Roy Slangen
ledenadministratie en webmaster
Businessclub De Vallei
"Een goede balans tussen kwaliteit en kosten was voor onze beroepsvereniging een belangrijke voorwaarde bij de keuze van de software. Op dit moment gebruiken we Clubdiensten al voor de ledenadministratie en de financiële administratie en dat maakt het absoluut efficiënter. De koppeling met onze website volgt nog. Dan kunnen de leden ook inloggen zodat ze bijvoorbeeld hun eigen gegevens eenvoudig kunnen aanpassen en door hen gevolgde trainingen kunnen bijhouden. We investeren nu tijd in de goede inrichting van het systeem en we krijgen daarbij goede ondersteuning.
Bij Clubdiensten betaal je alleen voor de dingen die je gebruikt, dus er zijn geen aanschafkosten, abonnementskosten of verborgen kosten. In het begin geloofden we het niet maar het is zoals ze het zeggen. Een mooi en compleet concept waardoor we veel goedkoper uit zijn dan voorheen."
Erick van de Louw
penningmeester
Nederlandse Vereniging voor Traditionele Chinese geneeskunde Zhong
"Ik krijg altijd heel veel complimenten over de mooie agenda op onze site waar leden zich kunnen aanmelden voor een activiteit. Voor mij als secretaris scheelt het me al gauw twee dagen werk per bijeenkomst. Vroeger kwamen alle aanmeldingen per mail binnen en moest ik eerst aan de slag met het maken van de deelnemerslijst en vervolgens de badges. Nu zetten leden een vinkje op de website als ze naar een bijeenkomst willen komen. Voor mij is het dan een kwestie van een paar keer een druk op de knop om deelnemerslijsten te maken, die per mail te verzenden naar de aangemelde personen en even badges te printen. Alles mooi in een stijl, dus het ziet er verzorgd uit. Omdat ik graag zelf de controle wil hebben, twijfelde ik vooraf wel over automatisering. Nu denk ik: ik had het jaren eerder moeten doen."
Willem Assenbroek
secretariaat
Businessclub de Gelderse Kring
"Als Jonge Ondernemers Sociëteit willen we graag op een eenvoudige en snelle manier onze leden uitnodigen voor evenementen. Dat gaat prima met Clubdiensten.
Het is nu heel eenvoudig om de uitnodiging te versturen en de agenda bij te werken. En voor de leden is het aanmelden voor een activiteit ook super eenvoudig.
Voor mij is het erg handig dat ik de aangemelde personen direct in een overzicht krijg. Geen uitzoekwerk of overtypen, gewoon een pdf rondsturen zodat iedereen kan zien wie er komt. We gebruiken nog niet alle mogelijkheden van Clubdiensten maar de rapporten die je uit kunt draaien, de ledenadministratie bijhouden en facturering zijn goede opties."
Annette Goor
evenementen
JOS Barneveld
"We waren al langer op zoek naar de mogelijkheid om de administratie uit te besteden toen we in aanraking kwamen met Clubdiensten. Voor ons is het een oplossing die heel veel tijd bespaart. Voorheen gaf de ledenadministratie mij door wat geïncasseerd moest worden en dan moest ik er nog mee aan de slag; incasso’s, storno’s, etc. Dat is nu allemaal uit handen genomen door Clubdiensten en dat is fijn want clubwerk is natuurlijk allemaal avondwerk.
Een ander groot voordeel is dat Clubdiensten zorgt voor continuïteit. Voorheen zat alle kennis bij mij als penningmeester. Nu weet ik dat ik het goed achterlaat als ik een keer stop.
Het is ook een prettig idee dat we voor het adressenbestand niet langer afhankelijk zijn van Excel. Want in een sheet met veel informatie, kan ook veel misgaan. Alle gegevens staan nu in een centraal bestand waarvan ook back-ups worden gemaakt.
Ons secretariaat maakt ook gebruik van de mogelijkheid om leden uit te nodigen voor bijeenkomsten of vergaderingen via Clubdiensten en ook dat bevalt goed. Het is een prima systeem om mee te werken en de dienstverlening is prima."
Dinand Nijkamp
penningmeester
Edese Zwem- en Poloclub Polar Bears
"Sinds we met Clubdiensten werken gaat het versturen van uitnodigingen aan leden super razend rap. Het is een kwestie van aanvinken en dan is het echt een fluitje van een cent. Je kunt groepen selecteren en zo per team of per rol in de club e-mail versturen. Het is een gebruiksvriendelijk systeem en als we wensen hebben, wordt er altijd serieus meegedacht en voor je het in de gaten hebt, is het al gemaakt. We hebben met verschillende administratiepakketten gewerkt als club maar dit is echt een goed concept. We besparen tijd en we hebben alles goed op orde."
Jean Slangen
voorzitter
Base- en Softballvereniging "Moorfielders" Ede
"Wij waren op zoek naar een goede backoffice bij onze website voor de Opleiding Triggerpointcoach en die hebben we gevonden in Clubdiensten. We werken nu met één geïntegreerd adressenbestand en dat spaart heel veel tijd. Onze leden (behandelaars) kunnen bijvoorbeeld op een eigen pagina inloggen en daar hun gegevens bijwerken. Zo beschikken we met elkaar altijd over de meest actuele gegevens. De trainingen die we verzorgen, hoeven we door de koppeling niet meer handmatig op de website in te voeren en het verwerken van de aanmeldingen voor trainingen of examens is nu echt eenvoudig.
Dit systeem biedt ons overzicht over alle zaken die belangrijk zijn en het neemt ons veel werk uit handen. Want naast de lijsten van bijvoorbeeld openstaande facturen of aanmeldingen voor een training, wordt informatie slim verwerkt. Zodra een lid door het behalen van bepaalde modules in een andere categorie van behandelaars valt, wordt dat automatisch verwerkt op de website. Clubdiensten functioneert geweldig en de makers staan altijd open voor nieuwe ideeën. En als we een vraag hebben, reageren ze echt direct."
Hanneke Heij
Opleiding Triggerpointcoach
"Onze vereniging JOwerv+ is een platform voor onroerend goed professionals in de regio Wageningen, Ede, Veenendaal, Barneveld en omstreken. Sinds we met Clubdiensten werken verloopt het aanmelden voor onze bijeenkomsten erg soepel. Voorheen deden we alles via de e-mail en dat leverde wel wat uitzoekwerk op. Nu kunnen de leden zich via de website aanmelden door het zetten van een vinkje en zie ik direct hoeveel aan- en afmeldingen er zijn. Tot nu toe gebruiken wij Clubdiensten alleen voor de functies adressenbestand en activiteiten omdat daar voor ons veel tijdwinst te behalen was. Prettig dat die keuzemogelijkheid er is. De dienstverlening is prima: als ik een keer een vraag heb, krijg ik vrijwel direct antwoord."
Anja de Haas
secretariaat
JOwerv+
"Namens Wieler Vereniging Ede dank ik Clubdiensten voor de bijzonder prettige samenwerking en geef ik complimenten voor de uitstekende diensten die het team heeft verleend. Onze vereniging beschikt nu over een fantastische automatiseringsoplossing waarmee we echt de toekomst in kunnen. Het laatst afgeronde project, de afspraken app, is een echte "kers op de taart" aan het worden. Mede door deze oplossing zal de vereniging qua communicatie veel beter in staat zijn om een bindende factor tussen de leden te zijn en is het bouwen van een speciale app overbodig geworden. Ik weet dat Clubdiensten zich daarvoor flink in heeft moeten zetten, maar zij heeft haar toezeggingen dan ook meer dan waar gemaakt."
Projectleider
Wielervereniging Ede
"Als bestuur van een vereniging maak je nogal eens gebruik van gegevens, die individueel in Excel-bestanden worden opgeslagen. De kans dat er soms met een niet actueel bestand wordt gewerkt is aanwezig. Juist daarom is Clubdiensten handig en superoverzichtelijk. Je kunt met meerdere gebruikers vanaf verschillende ingangen met het systeem werken. Het bestand waar je mee werkt, is altijd actueel en dat is prettig omdat je dan gestructureerd kunt werken. Afhankelijk van je rol binnen de vereniging maak je gebruik van één of meer functies die Clubdiensten aanbiedt. Zelf organiseer ik evenementen en heb dus vooral te maken met het maken en versturen van uitnodigingen en verwerken van de aanmeldingen. Het is een gebruiksvriendelijk systeem. Met een korte introductie en zo nodig een rechtstreekse vraag aan de helpdesk, kun je al aan de slag. We gaan als Footvalley steeds meer functies gebruiken en besparen veel tijd sinds we met Clubdiensten werken."
Marten Kreeft
bestuurslid
Foot Vallei Business Club, Bennekom