TERUG

Ledenadministratie


Ledenadministratie 

De mogelijkheden van de ledenadministratie van Clubdiensten zijn eindeloos.

Vastleggen van volledige relatie- en persoonsgegevens.
Eenvoudig omzetten van bestaande persoonsgegevens: nieuwe relatie (zelfstandig maken), andere relatie (verhuizen naar een bestaande relatie binnen de administratie), samenvoegen (ontdubbelen: gegevens van twee personen combineren tot één persoon).
Bij leden vastleggen van antwoorden op diverse AVG-gerelateerde privacyvragen.
Mogelijkheid van vrije velden.
Vastleggen van o.a. dieetwensen en EHBO-gegevens (afgeschermd).
Vastleggen van debiteurgegevens waaronder IBAN en incassomachtigingen.
De debiteur (betaler) kan een ander zijn dan het lid zelf.
Desgewenst verzamelfacturen per debiteur, bijvoorbeeld per gezin.
Vastleggen van bedrijfslogo en pasfoto’s.
Vastleggen van overige documenten zoals PDF’s, Word documenten en foto’s in het persoonlijk ledendossier.
Uitgebreide e-mailfunctionaliteit met vooraf gedefinieerde sjablonen, inclusief ontdubbeling, afmeldmogelijkheid en tracking. Nieuwsbrieven. Clubspecifieke aanpassingen zijn mogelijk.
Rapportage van soorten en aantallen.
Automatische geocodering (lengte- en breedtegraad) op basis van de adresgegevens t.b.v. weergave op een landkaart (Google Maps).
Weergeven van duidelijke alerts bij incomplete gegevens.

Meer weten?

Staat het antwoord op jouw vraag hier niet bij? Of wil je juist meteen aan de slag met Clubdiensten? Neem dan direct contact met ons op!

NEEM CONTACT OP